Wednesday, May 27, 2009

Sehening kedamaian di Kopitiam Cyberjaya

Booth yang menarik utk disinggah
adik aku yang paling sempoi

ni..adik aku yang selalu control cun tapi best!!!


walaupun sempoi tapi tetap pilih yang feminin....



gambar posing terkejut + happy


ni gambar posing cun....


sajer nak jadi model (heheheh)






baru sempoi minum kopi sambil posing



ni gambaran kopitiam oldtown cyberjaya


Lepak dgn family mmg menyeronokkan tambahan pulak ada adik-beradik yang mmg sekepala...sajer nak hilangkan tension dan bosan asyik dekat rumah, aku dgn family pergi lepak di Kopitiam Cyberjaya...menariknya, dah makin happening dan ramai org....boleh di panggil sbg mini uptown sbb ada org bukak booth jual baju, aksesori perhiasan diri, gadget electronic dan mcm2 lagi...

Even kedai makan pun dah bertambah, kalau dulu cuma ada kopitiam dgn Padi tapi skrg dah ada beberapa lagi yang baru bukak...so ada banyak choice la utk tukar selera!!! heheheheh

Mcm biasa, crowd tetap student MMU dan penduduk setempat...makin vouge budak2 skrg...ceh wah! mcm aku tak pernah (zaman muda la)...

So, aku dgn family ada ambik gambar sajer buat kenangan....so boleh la tengok!!! "sharing is caring"

Checked out.....


















No comments:

Post a Comment