Tuesday, December 28, 2010

Bye 2010 welcome 2011

Bertahun rasanya aku dah tak update blog aku ni....sampai lupa password...Masyallah......asyik sgt dgn facebook sampai lupa blog.....mungkin aku bukan blogger sejati....hahahahaha....banyak yang berlaku dalam tahun 2010 bagi aku....ada yang manis dan semestinya yang pahit jugak...tetapi sokongna keluarga dan kawan2 yang buat aku masih kuat untuk teruskan roda kehidupan ini tetapi Allah lebih menyayangi aku kerana memberi aku dugaan dan ujian yang membawa aku kembali ke pangkal jalan.....Subhanallah....

Terasa indah hidup ini bila aku sedar segala kesilapan dan kesalahan aku selama ini, sesungguhnya aku bersyukur......datangnya 2011 merupakan tahun untuk aku menapak ke dalam kehidupan aku yang telah tenang agar segala impian dan perancangan aku tercapai tanpa aku lalai lagi......

Terima kasih 2010 atas segala kenangan pahit yang mendewasakan aku dan selamat datang 2011 yang membuka sejuta lembaran baru buat aku....AMIN.....

No comments:

Post a Comment