Wednesday, September 16, 2009

Raya!!!!! shopping raya......

Alhamdulilah, aku masih merasa utk bertemu dgn ramadhan....lagi 3-4 hari, umat islam akan menyambut hari raya...insyallah, aku dgn family aku jugak bersiap2 utk menyambut aidilfitri dgn sederhana tapi meriah.....mcm biasa tiap2 tahun aku dgn adik2 aku akan shopping baju raya sama2....time nilah segala butik, bazar dan shopping complex kitaorg akan rayau utk cari baju raya....boleh dikatakan stiap mgg ramadhan kitaorg akan keluar utk shopping baju raya....alahai adik2 aku ni mmg gila bila tgk baju raya....sudahnya sepasang sorang jugak...hahahahhahaha

Bagi aku kemeriahan raya hanya akan dirasai bila kita bersama keluarga.....alhamdullilah, sbb tiap2 tahun aku masih lagi dgn family dan adik-beradik aku yg gila2 ni utk bersama dalam persiapan hari raya.....jom tgk gelagat adik2 aku shopping raya.....


Aksi ini aku ambik masa kami shopping di Alfa Butik Kajang, M Point....ramai sgt org last2 minute shopping...so inilah ragam2 adik aku bila memilih baju....biasanya aku dgn kining akan jadi consultant tak berbayar....

adik aku sorang ni namanya cako, mmg macam nilah dia bila try baju....

cako dgn ina tgh tanya kining ok ker tak...hahahahah aku gelak jer tengok diorang ni....


aku tak tau la...apalagi yg si cako ni tak berkenan.....kining dah siap bagi komen setiap sudut.....layan jer la....

si ina ni pulak...mmg sempoi jer tapi last2 warna yg dia suka takder size....hahahahahah

tak cukup dekat badan...boleh nak pilih yg lain lagi ni...alahai cako adikku....


berpasang2 sales girl tu kuarkan nak puaskan hati adik aku sorang ni....

tgk tu...siapkan kining tolong fittingkan dekat badan....adik2 aku ni mmg manja semuanya......

inilah adik aku kining yg mmg setia memberi komen....manis pulak bila dah nak kahwin ni.....

sambil diorang belek2 baju...aku dgn ina apalagi...posing la.....

butik ni selesa sbb ada ruang utk customer lepak....tapi mlm tu kitaorg jer yang konker tempat tu.....hahahahahah

ini pulak aksi Aliff masa aku dgn akak aku shopping tudung utk mak aku....aku sempat pakaikan dia tudung....tu tgh belek muka dia kat cermin sambil bercakap "knp makcik aku suka buli aku mcm ni" hahahahaha

muka tak puas hati sbb tak percaya yg dia pakai tudung.....hahahahahaha

Moral of the story:

buat preparation awal lagi baik...jadi tak kelam kabut.....hahahahaha























































No comments:

Post a Comment