Wednesday, September 2, 2009

Pekena Char Kuew Teow "celah bedah"

Hahahaha, jangan gelak dgn tajuk kali ni....sbb ada ceritanya knp jd mcm tu...habis kelas jumaat malam, semua muka seposen sbb lapar....biasanya Restoran Hakim Sek.7 yg menjadi tempat kami bertandang...malam tu AA dgn AS ajak aku dgn dem pekena char kuew teow...kami pun ikut la sbb mmg kitaorg balik ikut jalan yg sama....gerai tu AA cakap dkt puchong....aku dgn dem ni ikut jer...sbb masing2 bawak kete masing2....yang nak dijadikan cerita....entah jalan mana yg AA bawak smpi kitaorg kena lalu lorong2 kecik..dah la malam...lps tu kena redah mcm2 jalan....sudahnya...bila smpi dkt gerai tu aku pun sound la AA..."woi..ni jalan apa yg kau bawak..." si AA jawab.." ha ini ikut celah bedah punya jalan"...lps tu kitaorg pun gelak....so tmpt tu kami namakan char kuew teow celah bedah....hahahahahaha
Mcm biasa, jom tgk apa yg snap shot yang aku ambik.......

inilah banner promote "char kuew teow celah bedah"



muka2 lapar yg tak sabar tgg....tapi sempat senyum lagi si dem tuuu....



control ayu sebelum belasah makan.....




apalagi....owner blog pun dah interframe....hehehehe



itulah "AA yg bawak kitaorg makan kat celah bedah"




aku suka......



antara pemandangan suasana dekat gerai kitaorg lepak....



walaupun gerai tepi jalan...tapi mmg mmmuahh la.....



apalagi makan time la!!!!!


inilah dia char kuew teow celah bedah.....hahahahahah






No comments:

Post a Comment