Wednesday, September 16, 2009

Seafood di Pantai Remis Kuala Selangor!!!!!

Tempat ni dah tak asing bagi aku sbb aku mmg org kuala selangor....tapi kalau bab makan seafood ni pulak mmg tak asing bagi aku dgn sue.....sinilah tmpt yang paling santai utk aku dgn sue makan seafood kalau tekak kitaorg tetiba demand nak makan seafood.....hahahahaha...hari tu habis kelas aku dgn sue ajak dem makan join kitaorg makan seafood...sepanjang perjalanan dem boleh mabuk la pulak sbb dia kata tak biasa org duduk belakang.....tapi kitaorg ttp teruskan jugak perjalanan, tak sabar nak makan kerang bakar.....kali ni aku sempat utk ambik gambar utk aku updatekan dalam blog kesayangan aku ni....
so apalagi.......layanzzzzzz


Sue, Dem, aku....muka-muka lapar seafood....tapi still maintain ayu....


pemandangan nak masuk Pantai Remis Kuala Selangor.......



Sue posing...mcm gi cuti la pulak.......


Inilah gambar yg paling aku suka...suasana yg sgt tenang.....sue dgn dem tgh merenung masa depan.....


inilah gerai tempat kitaorg lepak..aku suka lepak gerai ni sbb dia betul2 mengadap pantai dan kedai dia mcm kedai dulu2 dekat kg...mmg touching la.....


inilah seafood yg kami tunggu2..ala2 goreng cili, kerang bakar, sotong goreng tepung dan air asam....perhhhhhh...mmg sodap......



suasana yg paling santai sambil menikmati seafood yg kami order...aku suka suasana ni.....member aku ni makan..aku yg kena ambik gambar...huhuhhuuhu

my time to posing and eating!!!!!!



leka sampai sue ambik gambar pun aku tak sedar....heheheheheh...tapi yg pasti aku enjoy dgn life aku sekarang......eh..tersilap cerita ni....
Adiosss............























No comments:

Post a Comment