Wednesday, September 16, 2009

Alif Fiqh Danish main Futsal????

Kali ni biar aku perkenalkan hero pujaan hati aku ni...Alif Fiqh Danish Bin Mohd Zain dan ibunya pulak Siti Norsida Atan.....itulah anak buah aku......org dia mmg pendek sbb mak bapak dia mmg pendek hahahahahahah(jgn marah kak long) tp mmg comel and hyperactive....Ya Allah susah sungguh nak jaga....tak boleh lepas....kalau lepas mmg habis dia tawaf semua tempat....nak dijadikan cerita, member aku ada futsal tournament di UPM anjuran Kosmo, aku pun bawak la adik aku si kining dgn Aliff nak jd supporter la kononya..tapi lain pulak yg jadi....korang layan jer gambar kat bawah ni, mmg penat....tapi aku enjoy.....yang paling best pulak member aku punya team namanya Aliff sempena nama anak coach diorang, kebetulan aku pun bawak Aliff apalagi jadi maskot la dia....tak sia2 sbb member aku punya team jd johan untuk kategori perempuan....heheheheh berkat aku datang bawak Aliff.....so, jom layanzzzzz


aksi2 malu dia sblm dapat bola....


bila dah dapat bola...pegang tak lepas...kesian budak tu nak warm up pun tak boleh sbb Aliff pegang bola dia.....

ke hulu hilir dia pegang bola tak nak lepaskan....


ini pulak bila dia dah dapat peluang masuk gelanggang....aku dgn kining mati nak kejar dia tgh2 panas....

tgk tu....siap ajak aku pergi gelanggang sana nak join org main futsal....

ceh...buat muka bangga sbb dapat posing depan banner Kosmo Futsal.....


aku pun kena ikut style dia posing!!!!


tak dapat bola,...botol air pun dia nak sepak masuk gol!!!!


aku layan jer si Aliff ni...mmg dia tak reti penat.....


korang tgk la...sebesar ni punya gelanggang dia boleh lari...aku tak tau mana tenaga dia dapat....


setiap banner dia nak posing mcm tu...aduhai....

last2 aku kena dukung jugak dia sbb aku dah tak larat panas....kalau tak mmg habis gelanggang ni dia tawaf....

ha....yg ni time makan tghari sbb event stop utk rehat tghari...apalagi aku dgn member aku bawak dia Aliff gi makan la...tgk la...habis dia belasah...recovery hehehehehe

yg penting makcik dia ni ttp posing cun walau penat mcm mana pun....

Aliff bila lapar.....

ni pulak bila session petang start....aku kena bagi dia minum susu sblm dia mulakan tawaf dia balik...adik aku jugak la yg jadi mangsa nak siapkan susu dia....eheheheheh luv u kining....

Susu time Aliff!!!!!

bila dah penat..kitaorg buat apa pun dia cool jer...adik aku ni pulak mcm2 perangai dia..smpi rambut alif pun dia nak klip......

layan blues sambil minum susu......

lepas minum susu, nilah jadinya....nak jadi goalkeeper pulak!!!!

Aksi2 bakal goalkeeper!!!!! caiyaaa.....la

Moral of the story....
didik dan pupuklah generasi muda skrg utk suka bersukan supaya kita dapat menghasilkan generasi yg sihat dan aktif....
Majulah Sukan untuk Negara....


No comments:

Post a Comment