Monday, August 3, 2009

cukur jambul Airiessya

Wah...bertambah anak buah aku lagi sorang.....akak aku baru jer selamat melahirkan bayi perempuan yang comel Airiessya.....aku bangga dan happy dgn akak aku...I LUV U KAK LONG...mcm biasa, adat kita melayu...cukur jambul la...

aku dgn family aku drive ke Tg Malim, sbb akak aku buat cukur jambul anak dia yang kedua ni dkt umah mak mertua dia....walau pun kenduri kecil tapi meriah sbb di kelilingi oleh sanak saudara....aku suka suasana tu....hanya gambar yang dapat mengambarkan betapa meriahnya kenduri Airiessya....

bertambah sweet and look motherly kak long..i'm happy for you...

ala-ala sibuk...tapi posing jer la yang lebih....hehehehe (tapi makcik2 airiessya buat keje tau)

bestnyer airiessya tido...mentang2 lah kenduri dia...tak payah buat keje la yer...

adik aku ttp posing....mmg kaki posing...mak aku dgn mak sedara aku...dah penat nak layan kitaorg yang asyik ambik gambar...

ini team marhabban Tg Malim...boleh tahan jugak makcik2 ni berzanji....cayalah...

airiessya dalam buaian...mesti dia tgh pk...knp aku kena buai ni....(hahahaha)

ini bapak sedara aku yang paling sporting yang paling banyak tolong menyelesaikan masalah aku...pak uda mmg cool.....

kining, aku dgn cako....cunkan kitaorg...hehehehehhe

ni adik aku yg no 4, mmg paling susah nak kuar umah..jarang join aktiviti kitaorg, tapi hari tu dia join pulak kenduri cukur ni...muka sama kan....hehehhe (sapa lagi cantik agaknya)

adik aku yang sorang ni tak payah cakap la...mmg sempoi gila and paling happening....i luv u ina....

wah...airiesya dah bangun....ala cayang mak ngah dia....mmmmuaaahhhhhhhhh

adik aku sorang ni dah makin hampir seru nak kahwin...so dah belaja mcm mana nak jaga baby...wah...dah nampak sikit2 sifat keibuan...harap2 adik aku bahagia....

tapi aku ttp maintain jadi mak cik yang paling rock...


p/s: aku happy dgn family aku skrg...bnyk perubahan yang berlaku seiring dgn usia aku yang makin meningkat....I LOVE MY FAMILY....
















No comments:

Post a Comment