Monday, August 3, 2009

Karaoke dgn bebudak kelas....

Hari tu aku down sgt...biasala mood aku ni macam pasaran saham.....kekadang naik, kedang turun, kekadang maintain jer...cuma hari tu perasaan aku betul2 menjunam jatuh..deficit....argghhh!!!!!
jadi aku call bebudak kelas aku ajak gi karaoker....last minute punyer plan...apa lagi...on pulak tu...pukul 9 semua dah standby dkt E-Box....aku dgn muka bengkak mengadap muka2 sengal diorang....
yang peliknya, aku karaoker 5-6 lagu jer..yang lain habis dibantai dek bebudak ni....bayangkan 6 jam kitaorg karaoker....smpi pukul 2 pagi.....tapi akhirnya...aku happy dgn gelagat diorang....kalau kau orang nak tgk..checked out the image!!!!

inilah dia kalau hantu karaoker dah pegang microfon.....


wah...serius betul dem menyanyi...yang lain layan jer la dgr suara dem!!!! hehehehe


bila la dem nak bagi mic. kat org lain ni???


agaknya apa yang azura abidin dgn azura sarbin pk??? lagu apa yang boleh buat menuji kekuatan vokal diorang...hehehehe..fara tetap makan....
bila dua diva pegang microfon, apa lagi joget la!!!! hehehehe mmg happening.....

ini pulak kalau 3 diva dah naik hantu nyanyi.....mmg kecoh....

pasangan duet paling handal......org lain dah tak der can nak nyanyi.....


apa2 pun...diorang lah yang bikin karaoke malam tu alive.......


inilah akhirnya....habis semua makanan kena balun...energy dah habis sbb nyanyi....

yang pasti....hari tu aku dah cool balik....thank to all my buddies....



No comments:

Post a Comment