Monday, August 3, 2009

Kelas Dah Bermula!!!!!

Oh rasanya dah lama aku tak menulis utk blog aku...sibuk betul dgn keadaan yang berlaku skrg...bukan keadaan negara..tapi keadaan aku yang agak huru hara skrg....kelas dah bermula....makin berat semester ni....
aku ada 3 paper utk di bawa and thesis yang nak kena disiapkan.....
aduh....rasa lemas tapi kena jugak berenang....kalau tak nanti aku tenggelam.....
tapi, bila kelas bermula....ada satu injection yang membuatkan aku bertenaga....apa lagi..."kawan2 gila' aku ada bersama balik and apa lagi....hidup semula saraf2 aku yang hampir mati....
tak banyak yang aku nak ceritakan pasal diorang ni....sbb kalau aku cerita pasal diorang, blog ni dah jadi blog diorang la bukan blog aku...jadi tak payah! cuma satu jer yang diorang ni adalah penghibur weekend aku.....
meh aku tunjukkan muka bebudak kelas aku....

hujung sekali tu kalam...kiranya mamat paling hensem dalam kelas aku...(hensem ker)

sebelahnyer yang tgh sibuk mengadap laptop tu..adalah sue....cun ala2 mix dgn arab..hidung mancung siut...

yang tgh tongkat dagu tu pulak...demna...orgnya cool jer...sbb dia dr sabah...umah kat bawah gunung kinabalu....sbb tu cool jer



yang ni pulak...marzuki...mamat paling macho dalam kelas aku....mmg kental dan mantap...heheheh (outdoor punya kaki)


yang selendang hijau tu pulak...azie....perhhhh otak dia sentiasa panas sbb tu dia top student dalam kelas aku....nampak senyap tapi otak mengelegak mcm gunung berapi...heheheheh
yang pakai tudung ni pulak..kak yus...very motherly sbb dah ada 2 orang anak...dia kena layan jer la perangai kitaorg....
walau apa pun....inilah kelas Master of Sport Science SR770...mmg havoc.....
chow!!!!!

No comments:

Post a Comment