Tuesday, June 2, 2009

Metrojaya cosmetic and fragrance warehouse sale!!!

Sabtu lepas 30/05/09 last day utk Metrojaya cosmetic and fragrance sale...kali ni location di Seksyen 15 Shah Alam...berpeluh jugak lah aku nak cari...aku pun ambik kesempatan utk tambah stock perfumed aku...menarik jugak tapi aku rasa mahal sikit sbb so far kebanyakkan perfumed warehouse sale yang aku pergi boleh dikatakan harganya murah..cuma kali ini slightly mahal sikit....
Aku ajak adik aku yang sempoi tu utk temankan aku..apa lagi macam sardin la jadinya kalau dah pergi warehouse sale ni...
Tapi sbb kerana mungkin last day org tak ramai sgt dan tak la bersesak-sesak mcm sblm ni...yang bestnya...dem dgn fara pun ada...shopping perfumed...hehehehehe
So...aku update gambar2 yang sempat aku ambik utk update dlm blog aku ni....

Lancome Miracle Forever 50ml

Armani Code 75ml


Anna Sui Night of Fantasy


aku puas hati la dgn harga utk 3 perfumed yang aku ambik ni...berbaloi-baloi (macam tagline Celcom)

Ini antara pemandangan masa sale tu berlangsung...kalau tak silap aku..ini barisan Hugo, Diesel, Gucci, dan Mont Blanc
Mcm nilah sesaknya dalam bilik warehouse sale tu!! Perfume sahaja
nak bayar pun aku sempat posing...adik aku jugak la yang jadi cameraman!!!!
Ni...Dem dgn Fara....boleh tahan jugak diorang shopping utk perfumed
Masa ni kitaorg dkt Lancome punya area...aku berkenan gila dgn Lancome Miracle tu tapi mahal la 100ml RM 200 sbb 50 ml dah habis....puas jugak aku tanya budak counter tu ada tak lagi mark down..diorang cakap dah habis murah ni....Takper la...tak dapat beli Miracle tapi aku dah rembat Miracle Forever...jadilah "labu"...tapi yang penting posing....hehehehhehe
Chow!!!!!

No comments:

Post a Comment