Tuesday, June 2, 2009

Video Menara KL di waktu malam

Hari tu aku dgn adik2 aku yang sempoi, bosan duduk rumah dan tak tau nak bawak mak aku pergi jalan2 kat mana....so kitaorg decide utk pergi KL...mula2 kitaorag pergi Jakel KL di Jalan Masjid India, apalagi adik aku yang no 3 melaram baju pengantin la...dah gatal nak kahwin adik aku yang sorang tu....tapi tak der yang menarik pun utk dibeli...lps tu kitaorag lepak makan KFC...

Pk punya pk kitaorg decide nak pergi Tugu Negara...patriotik la pulak heheheheheh, mak aku pun apalagi cerita la pengalaman dia masa muda datang ke Tugu Negara ni....perhhh mak aku ni kalau bercerita dia sajer....(mcm aku jugak) hehehehehe....

Tapi tak dapat masuk cuma tgk dari luar sbb pukul 6pm diorang dah tutup....ok la tu!!!....akhir sekali kitaorg pun buat kepala nak pergi Menara KL....ha terbang duit aku RM 200 beli tiket....Tapi puas hati sbb mak aku dapat merasa naik Menara KL and tengok pemandangan KL dari atas...kitaorg lepak dari pukul 7pm sampai pukul 9pm kat atas, lps tu turun kitaorg lepak di Dataran Budaya Menara KL....menarik la....ada persembahan tarian klasik India dan tarian Joget Melayu...

Macam biasa, kami akan buat video kitaorg la....enjoy to watch....



No comments:

Post a Comment