Tuesday, June 2, 2009

Mother's Day Video 2009 - Secret Recipe Alamanda

Walaupun Mother's Day dah lepas...baru ni jer kesempatan yang aku ada utk update video kenangan yang kami adik beradik rakam kan di Secret Recipe Alamanda Putrajaya...

Bila aku tgk balik...aku rasa tersentuh....sbb aku sentiasa terpk bila mak aku dah takder..inilah kenangan yang sempat aku abadikan dgn dia...

Mak aku mmg garang...cakap dia tak boleh dibantah...cakap lebih sikit terasa....tapi dia lah yang paling lembut hati....

Dia paling suka kek "Indulgence" Secret Recipe...taste mak aku ni mahal sikit...jadi kami adik beradik akan "tong2" duit utk celebrate Mother's Day...tiap2 tahun mmg kami akan sambut tak pernah missed....kalau tak nanti dia merajuk sbb iklan kat tv asyik cakap Happy Mother's Day....jadi kalau anak2 dia tak celebrate dia kecik hati....hehehehe mak aku ni.....tapi inilah salah satu cara kami adik-beradik nak buat dia happy sbb dulu kitaorg susah....jadi dia tak merasa semua ni dulu...so bila kitaorg dah besar dan bekerja..apalagi...time nilah kitaorg balas balik....

Buat adik-beradik aku yang lain dan kak long aku...aku bangga dgn korang sbb korang mmg sporting gila dan kita mmg sekepala dan seperangai...hehehehehe (kuar perut yang sama daaaa...)

Tapi kali ni..tak ramai yang dapat join sbb kak long aku tgh sarat, adik aku yang sempoi tu tgh keje, yang lagi 2 orang ada hal...malam tu cuma aku dgn adik aku yang no 3 dan yang last sekali...tapi tetap happenings....

checked out the video.....








chow!!!!

No comments:

Post a Comment